Alla inlägg under december 2010

Av louise nilsson - 19 december 2010 13:29

hejsan. sorry att jag inte varit inne på länge. vet egentligen inte varför...

men jag kunde inte ta några bilder den gången jag red, för det snöade hela tiden och min kamera tål inte det :/  så det får bli en annan gång.


nu är det snart jullov och det ska ju bli skönt. jag har samlat ihop en liten grupp som ska rida nån gång på lovet    kommer bli skiitkul!


igår red jag och jossan. vi rejsade över några ängar och sen blev det lite seriös ridning i paddocken. de flesta hästarna är väldigt pigga nu på vintern har jag märkt.


nu har jag inget mer att skriva om. men jag hoppas att jag går in snart igen. men lite bilder åxå.

//Lollo<3

Av louise nilsson - 11 december 2010 19:50

ja nu blir det en del bilder :)

  

kan ju börja med priset jag vann. inte så litet :P

  

min klänning. vad tycker ni?? skulle vara tacksam om någon kommentera vad de tycker för jag va lite tveksam till om jag skulle köpa den eller inte.

  

och så en bild när den e på mig.

  

och nu lite hästbilder. asså detta fölet ee helt otroligt!! om man sätter sig ner i hagen så kommer den fram och nosar! och när man reser sig och går sen så följer den efter. så himla gulligt! :)

  

och detta fölet har blivit modigt! innan kunde man typ inte ens kolla på honom så gick han iväg. men nu kommer han fram och hälsar :D

hoppas ni tyckte det va kul at se lite bilder. kanske blir mer imon om jag hinner blogga då

//Lollo<3

Av louise nilsson - 11 december 2010 17:59

tjenare!

idag sköt jag en skyttetävling och jag kom 2a i stående!!   det gick asså skiitbra!!

men det priset jag skulle fått för den tävlingen hade inte kommit dit, så får det nån annan gång. men jag fick ju ett annat pris....för att jag vann serien i uteskyttet i sommras. jag ska lägga in en bild på det priset och lite hästbilder kommer åxå. senare ikväll eller imon.


igår var jag, mamma och mormor i borås. jag handlade en klänning som jag ska ha på julafton, den kan ni åxå få en bild på om ni vill?


imon ska jag och ellinor till madkullen och rida. då ska jag eventuellt fota lite med     skriver kanske mer senare. ha det så bra

//Lollo<3

Av louise nilsson - 3 december 2010 19:05

jaa, nu har man åkt på ännu ett prov...fast inte i skolan utan i skyttet. ska ta ett gevärsskyttekort och det måste jag ha för att få jävla stående. och det vill jag ju    

men att plugga ee ju inte så himla roligt   

helgen ee ju till för att ha kul och slappa. så blev det inte riktigt denna gången. har en hel del att göra. först och främst plugga sen ska jag ju tävla imon då. efter det ska jag till madkullen och rida. sen på kvällen ska jag på bio me ellinor   

//Lollo<3

Presentation


hej jag heter louise och är en hästintresserad tjej som har ridit sen jag va 7 år. jag skjuter luftgevär åxå :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards