Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

ett tag sen

Av louise nilsson - 16 mars 2011 14:26

ja nu va det ett tag sen jag bloggade men nu ska jag skärpa mig!! lovar!   

den skyttetävlingen i borås kom jag 2a i. sen va det ju en tävling i trollhättan nu i helgen som va. och den gick man o vann    en tävling som va förra helgen kom jag på delad 3 plats :)   och nu till helgen blir det SM i eskilstuna


nog om skytte.

har ju varit och ridit en del åxå. har bland annat fått prova Vindur!!  han va skiiitgo!! helt klart en av favoriterna!! hoppas nu att han går  med på lektionerna!!!  

har även ridit saga, stigandi, muska, raudur mm.


lyckeskolan va på friluftsdag på madkullen åxå. då hade jag muska och va med och hjälpte till vid vägar mm. muska gick jättebra och lyssnade ganska bra. fast det e lättare att gå med henne först än sist...  

becka andréa och elvira :)   

andréa hade skotta som hon trivdes jättebra med :)


har inget mer att skriva denna gången. men förhoppningsvis har vi med oss en dator till eskilstuna. då ska jag blogga så det knakar om det ;)

//Lollo<3

 
 
Felicia

Felicia

4 juni 2011 14:41

Vart rider du? Ängsö?
Kram Felicia

http://www.islandsponny.bloggplatsen.se

louise nilsson

4 juni 2011 17:18

jag rider i berghem :) på madkullens islandshästar :)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise nilsson - 19 juli 2011 16:03

snart kommer ellinor och hämtar mej så ska till borås och kolla på harry potter och dödsrelikerna del 2 i 3D!! kommer blir skitakul!! //lollo<3 ...

Av louise nilsson - 17 juli 2011 18:03

japp! idag har man ridit en 4 åring för första gånen i sitt liv!! :D skitroligt men lite nervöst åxå.  lilla geisli då, hans inridning började i slutet på maj och han e nu van vid bett , sadel och har haft människor på ryggen mm. har inte kunnat vara...

Av louise nilsson - 15 juli 2011 17:17


idag va jag på gekås och shoppa lite ;) köpte: en ny hjälm, 2 par ridstrumpor, 2 jeans, en everlast tröja, en annan tjocktröja och ett par treggins. även "vanliga" strumpor xD   sen jag skrev sist(vilket va ett bra tag sen) har jag ridit, vart...

Av louise nilsson - 4 juni 2011 14:32


Älskar vädret!! :D  idag blire bara sola men imon ska jag till madkullen :)   nu ska jag ut o sola igen. man kan ju hopaps på att man får lite färg utan att bränna sig för mycket xD //lollo<3 ...

Av louise nilsson - 3 juni 2011 19:59

idag har jag varit på madkullen. jag red stigandi för första gången på jag vet inte hur länge. har saknat honom lite :P   men idag va han ingen fröjd att rida kan jag tala om....han va rdd för allt och alla men tölten satt jättefint. sen har jag köpt...

Presentation


hej jag heter louise och är en hästintresserad tjej som har ridit sen jag va 7 år. jag skjuter luftgevär åxå :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards