Alla inlägg under april 2011

Av louise nilsson - 29 april 2011 19:47

Hej igen!!

förlåt för att jag inte varit så aktiv här den senaste månaden    men jag har haft myyyycket att göra, har varit ridning hit ( fast det e ju grymt roligt att rida ofta!!) och skytte dit och kompisar nån stans därimellan....

på den tiden som jag inte har bloggat har jag ju som sagt hunnit med en hel del annat. bland annat har jag ridit en massa hästar tex: muska sorti dora litfari saga gloria skotta mm   

muska hade jag på lektionen igår då vi jobbade på volten. jag tycker väl att det e ganska svårt, så himla mycket att tänka på. men i ena varvet gick det bar men sen när vi bytte varv så blev det katastrof. iaf i början men efter ett tag så blev det faktiskt bra även i det varvet :D

vi töltade och travade ju åxå. traven e ju grym men tölten har hon lite svårare för. men den fick vi till finfint den med.


skotta skulle jag haft på öppet hus detta året så henne, sorti och dora har jag ridit igenom programmet på. inte så mycket mer....sorti är ju bara BÄST!! han e så sjukt rolig att rida ! dora e åxå jäääätterolig! men hon har ju lite lättare för traven än tölten så när vi skulle rida programmet i tölt så gick det bra stundvis. men hon älskar ju att springa, hon skulle nog helst köra programmet i snabb galopp    men efter lite lösgörande och så så blev hon faktiskt ganska lugn och tölten gick bra. det enda "buset" hon gjorde va att på ena långsidan ville hon springa FORT men det fick hon ju inte så då typ gjorde hon en snäv sväng in i mitten   men jag höll mig fast och hon e ju bara för söt lilla dora ! :)

 tillbaka till öppet hus.....istället föö skotta ska jag ha litfari och vi hade träning idag och det gick jättebra. lite trav här och där men det har vi tid att jobba på ;)

nu ska jag passa på att säga: ni får boka in 28 MAJ i almenackan!! då e det nämligen öppet hus på madkullen! önskar alla välkomna   

nu har jag inget mer att skriva om men jag lovar att bättra mig!!

//Lollo <3

Presentation


hej jag heter louise och är en hästintresserad tjej som har ridit sen jag va 7 år. jag skjuter luftgevär åxå :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards