Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

skytte

Av louise nilsson - 23 februari 2011 17:08

ska åka och skjuta snart. hoppas att det går lika bra som i måndags. jag lovar att det gickad bra bara för att det inte var någon som störde eller retade mig! det brukar alltid vara någon som säger en liten kommentar och sen går det inte bra resten av skjutningen......


tävling i borås till helgen. men på papptavlor!!!!   

och inte nån assistent som byter tavlor åt mig utan det måste jag göra SJÄLV! jag kommer få utbrott på de där jävla tavlorna! det har ju hänt innan om man säger så  


sen är det ju sm den 18 mars och en annan tävling den 4 mars :)



hade so-prov idag som eventuellt gick bra. kändes bra men när det gör det så brukar det inte gå så bra, men man kan ju hoppas.

//Lollo<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise nilsson - 19 juli 2011 16:03

snart kommer ellinor och hämtar mej så ska till borås och kolla på harry potter och dödsrelikerna del 2 i 3D!! kommer blir skitakul!! //lollo<3 ...

Av louise nilsson - 17 juli 2011 18:03

japp! idag har man ridit en 4 åring för första gånen i sitt liv!! :D skitroligt men lite nervöst åxå.  lilla geisli då, hans inridning började i slutet på maj och han e nu van vid bett , sadel och har haft människor på ryggen mm. har inte kunnat vara...

Av louise nilsson - 15 juli 2011 17:17


idag va jag på gekås och shoppa lite ;) köpte: en ny hjälm, 2 par ridstrumpor, 2 jeans, en everlast tröja, en annan tjocktröja och ett par treggins. även "vanliga" strumpor xD   sen jag skrev sist(vilket va ett bra tag sen) har jag ridit, vart...

Av louise nilsson - 4 juni 2011 14:32


Älskar vädret!! :D  idag blire bara sola men imon ska jag till madkullen :)   nu ska jag ut o sola igen. man kan ju hopaps på att man får lite färg utan att bränna sig för mycket xD //lollo<3 ...

Av louise nilsson - 3 juni 2011 19:59

idag har jag varit på madkullen. jag red stigandi för första gången på jag vet inte hur länge. har saknat honom lite :P   men idag va han ingen fröjd att rida kan jag tala om....han va rdd för allt och alla men tölten satt jättefint. sen har jag köpt...

Presentation


hej jag heter louise och är en hästintresserad tjej som har ridit sen jag va 7 år. jag skjuter luftgevär åxå :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards